Panaszbejelentés | Háttér Társaság

Panaszbejelentés

Panaszt szóban a képzés ideje alatt a képzést tartó munkatársunknak, telefonon a +36 1 329 2670 telefonszámon, illetve székhelyünkön (1136 Budapest, Balzac u. 8-10. fszt. 1.) személyesen  tudsz tenni. Személyes ügyfélfogadásra telefonon vagy e-mailben történt egyeztetés után kerülhet sor. Amennyiben a szóban tett panasz azonnal nem orvosolható, arról írásbeli feljegyzés készül, amelynek egy példányát te is megkapsz. 

Panaszt írásban ezen az űrlapon, a hatter@hatter.hu címre küldött emailben vagy a 1136 Budapest, Balzac u. 8-10. fszt. 1. címre küldött levélben tehetsz.

Panaszod minden esetben kivizsgáljuk, és 60 napon belül írásban megválaszoljuk. Amennyiben panaszod elutasítjuk, azt indokolni is fogjuk. 

Amennyiben a panasz kivizsgálásával nem vagy megelégedve, a lakóhelyed vagy tartózkodási helyed szerint illetékes békéltető testülethez fordulhatsz. A békéltető testületek nevét és honlapjának címét ezen az oldalon találod. 

Témák